yeni kararlar (klişeli -sahibinden gerçekleştirme garantili)

Yeni Kararlar aldım dün gece,gece  karar vermenin ne kadar tehlikeli olduğunu bildiğim halde... Ilk defa sabah uyandığımda ne kadar saçmalamışım demedim.

Etrafınızdan, filmlerden ve her çeşit şarkıdan hayat kısa istediğin gibi yaşa mesajını alıp defalarca gerçekten istediğiniz hayatı hayal ettiniz, uzun listeler yaptınız benim gibi biliyorum.İki gün geçerli oldu o kararlar;en kısa zamanda para ayarlayıp yeni ülkeler görücem abi sıkıştık kaldık burada dediniz.Instagram'da millet görülmedik yer tadılmadık yemek bırakmadı gibi geldi. Onlar gezerken bizim de ileri geri ekran sürüklemekten baş parmağımız yoruldu. Şimdi stalkerlıktan vazgeçip baş parmakları serbest bırakma zamanı! İşte dün gece böyle dedim kendime.
Staj yaptığım yerden bir hafta izin aldım.İşe başlayınca bir hafta izin versinler diye çoluk Çocuk yalvarman gerekecek, fırsatı değerlendir,bu kadar beyaz yakalı olma diye de biraz azarladım zayıf bünyemi.İş yerinde yokluğumun derin bir kayba sebep olmayacağını çok güzel hissettirerek hemen izin verdiler. Koşa koşa uçak, tren, otel ne varsa aynı anda Google'Iadım. Hatta dedim ki , bu sefer sırf macera  diye yataklı vagonda ülkeler arası tren yolculuğu yapayım(parasından değil, valla). Bizim gardan nerelere kaç saatte gidiliyormuş bir baktım. Ee nereye gidiyon söyle artık derdim ben bu yazıyı okusam.Beni de onun stresi sardı. Valla daha dün gece karar verdim,bugün izni kesinleştirdim yarın falan da şu tren işini ayarlarım haralde. Burdan Almanya'ya bir günde gidiliyormuş mesela. Uçakla tren fiyatı da nerdeyse aynı. Ama  bir kere macera dedik, hayat kısa neyi merak ediyosan yap falan atıp tuttuk. Ne yalan söyliyim Ryan Air ilgimi çekmiyor. Bir günse bir gün. Şimdi kaldığım yerden araştırmaya gidiyorum,artık yolda görüşürüz😊

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fransız kadınları epilasyon yapmaz

la vie d'Adele

Deniz Feneri - Virginia Woolf