Başka Sinema Filmleri 2017

2017'de Başka Sinema sağ olsun, iş çıkışları ve hafta sonları ne yapacağımla alakalı sıkıntım hiç olmadı.  Seanslar ve sinemalar tam benlikti. İş çıkışı gösterilen filme göre Beyoğlu Beyoğlu/ Beyoğlu Pera, Levent Metrocity Sinema Pink ya da SineBU yollarına düşüyordum. 

Beyoğlu/Pera'nın girişindeki posterleri, seansların elle yazılışını, tahta iskemleli çay salonunu seviyordum. 
SineBU'nun üst kattaki geniş koltuklu, kahve kokulu bekleme odasını, sinemayı öğrencilerin işletmesini ve öğrenciye 3 lira olmasını, geç kalan sürekli konuşan insanların SineBU'da az oluşunu ( ama salon çok dar)
Metrocity Sinema Pink'in de Başka Sinemacılara ayrılmış 7 nolu salonunu, geniş tek kişilik koltuk imkanını, orada hep aynı koltuğu seçebilmemi (C7), bir metroyla soğuk kış akşamlarında AVM'nin önüne çıkabilmeyi seviyordum.
Yine de bu üçü arasında dar, rahatsız salonuna rağmen beni en iyi hissettiren SineBU'ydu. Okuma odasının ağaç manzarası ve orta sehpada her ay yenilenen Altyazı dergisiyle diğerlerinin yapamadığını başardılar;evde hissettirmek. Tanıdık, bildik, her şeyimle kabul edildiğim bir ortamda olduğumu bilmek. 
Bu salonlarda izlediğim filmlerden en beğendiklerim aşağıda. Gösterimde olan bütün filmlere aynı anda gitmek istediğim aylar olmuştu. Birini izlerken diğerini merak ediyordum. Şubat 2017 mesela. Toni Erdmann, Manchester By The Sea, The Salesman, Paterson ve Moonlight'ı bir arada gördüğüm liste. Belki en iyi filmi seçemem ama  sanırım en iyi ay Şubat'tı. 
 



             



















Başka Sinema internet sitesi: http://baskasinema.com/index.asp

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fransız kadınları epilasyon yapmaz

la vie d'Adele

Deniz Feneri - Virginia Woolf