tanısan seversin öyle biri değil o


     
Sen de iyi birisin bence. İnsanlar kötü değil. Hemen demeyin bana ee ama tecavüzcü sapıklar bilmem ne. Onları koy bir köşeye şimdilik.
Dedim ki hep bazı şartlar, o an hesaplayamadıkların seni yanlışa iter. Yanlış bir şey yaptın diye de kötüsün diyemeyiz ya. Az yapacaksın sadece. Bu kadar insan da salak değil. Herkes hep seni affetsin. Ben de düşünürdüm onu bazen. Özür dilerim geçer. Özürler bir yaştan sonra kabul görmemeye başlıyor. Kimsede sonsuz affetme yetisi olmadığından.
Biz burada geleceğimiz belirsiz yaşıyoruz. Korkanlar var bu belirsizlikten. Her şey belli olsaydı daha mı iyiydi anlayamıyorum. Geçen bir yerde gördüm işten eve dönen, kravatını gevşeten devrimci diyordu. Olup olacağımız budur desen için rahatlıyor mu. Ben seviyorum belirsizliği, kaosu, 5 ay sonra ne yapacağımı bilmemeyi. Belli olsaydı özgürüm diyebilir miydin. Sıçarım böyle özgürlüğe 5 kuruş kazandırdığı yok diyorlar.
Evet para kazandıran ofislerdir. Her şeyin bir ofisi var mesela. Ofis olmadan olmuyor demek ki. Hiç meraklanma oralara. Görmedin mi sıkıntıdan ne yapacaklarını şaşırmışlar. Harlem shake yapıp videosunu yolluyorlar. Küçümsediğimden değil ha.Sinirlenmeyin sakın.
Sadece diyorum ki canınız sıkılıyor kabul edin. Her şey belli evet ama iç sıkıntısı geçmedi. Benimkiyle aynı.
 
Aşk arıyorsunuz. Kim olursa. Yok kim olursa değil de, biraz da yakışıklı, güzel olsun. Millet  bakınca ne kadar güzelmiş desin. Arayayım mı aramayayım mı telaşı yaşayın. Anası babası çok karışmasın  ki  Ay gece çıkamam ki ben  demesin.  Gelirim desin çok uzatmasın işte.
En azından bi sabah kahvaltısı hazırlasın. Hemen olmaz o işler derse ya. Derse, canın sıkılır pusuya yatar beklersin. Demez de gelirse hor/whore görürsün. ''Hemen de geldi abi bunla olmıcak galiba'' demezsin de koyarsın bir köşeye o düşünceyi, ilişki devam ettiğinde daha sonra kullanmak üzere. Ya da kafan öyle berraktır, takdir edilesi bir adamsındır ki pis küçük hesaplar yapmazsın sinsi sinsi.
O ne düşünür? Hoşlanmıştır da, hakkımda ne düşünür diye dert ettiğinden evine koşar. Bazen de sana koşar.
Süründüreyim kapımda köpek olsun demez. Kendimizi mi satıyoruz da 'kendini ağırdan sat' demişler der.
'Kendini ağırdan satmak' prim yapıyor halbuki.
insan tüm bunlara üzülmüyor değil. Tanısan seversin. Öyle biri değil o. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fransız kadınları epilasyon yapmaz

la vie d'Adele

Deniz Feneri - Virginia Woolf