Dia olay supermarketleri

Ne zamandır anlatacağım anlatamıyorum.
Buralarda bir Dia market var benim neredeyse her akşam uğradığım.
Küçük samimi bir ortam. Ama sürekli müşterilerin agresif tavırları yüzünden tartışma çıkıyor.
Bu tarz tartışmalar kasa ve bekleme sırası olan her yerde çıkıyordur  ama burada ki gibi her gün değil.

Üşenmesem oturup her akşam yazsam  'böyle saçma tartışma sebebi mi olur uydurma' diyeceğiniz hikayeler var. Bugün kasa sırasında önümdeki adamın kasiyer çocukla dialoğu:
- Ne öyle verdin bozukları yine
- Kusura bakmayın efendim kasada tam para kalmamış
- Almam ben bunu yalnız.
Öteki kasaya soruyor senin kasanda var mı 2 beşlik falan? Yokmuş
- Yok almam böyle bulun, olcak şey mi? ( O paradan sayılmıyor sanki) Bu esnada kuyruk uzun biz de beklemedeyiz. Arkadan oflamalar poflamalar. Ne var ki bu oflamalar adamı huzursuz etmesi gerekirken kasiyer çocuk panik oluyor, eli ayağına dolaşıyor.Bizimki sonunda bozuk parayı kabul ediyor söylene söylene.
- Fişimi ver 
(diyor sanki karşısında insan yok. Sanki kasiyer oldu diye o çocukla herkes senli benli konuşabilirmiş gibi)
Benim sinirim tepemde. Adamı bi' kaşık suda boğacağım. Herkes iş çıkışı sinirli, stresli, yorgun alttan almak lazım bilmem ne. Kaba insanların,egosu tavan yapmışların bahanesi böyle hazır işte. 
-Fişinizi verdim ben beyefendi. 
-Ne zaman verdin!
- Verdim diye hatırlıyorum ( Bu esnada kasanın altında çöp var. Adam fiş fiş diye tutturduğu için çocuk çöpü karıştırmak zorunda kalıyor. 'Benim size vermiş olmam lazım ama' diye bir iki kere tekrarlıyor. Adam da bi' ceplerine bakmıyor mesela o sırada. Az önceki bozuk paraların intikamını alıyor çocuğa çöpü karıştırtarak.


Bu en sıradan olanı. Nasıl insanlar var yahu.
Siz siz olun tavırlarınızla kasada falan birilerini gıcık etmeyin. Sonra mazallah yazı konusu olursunuz böyle.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fransız kadınları epilasyon yapmaz

la vie d'Adele

Deniz Feneri - Virginia Woolf