tipik bir boğa kadınıymışım ben!

Bu yaşıma kadar burçlara pek inanmazdım. Hangi burcun ne özelliği vardır bilmezdim.
Bu sene hayatımda ciddi değişiklikler oldu, kendimi daha iyi tanıma fırsatı yakaladım bu anlarda.
Sonra biraz burç yorumlarına, genel özelliklere, hangi burcun hangisiyle iyi anlaşıp anlaşamayacağına baktım .
Gördüm ki Boğa burcu kadını hakkında söylenenler, hayatıma bir şekilde girmiş insanların burç özellikleri falan gayet olan biteni açıklıyor.

Ben küçükken hep yeni tanıştığım insanlarla problemler yaşardım. Soğuk, kibirli derlerdi benim için.
8 yaşındaki bir insanın ne kibri olacak allah aşkına. Üzülürdüm o zamanlar. Sonra düzelirdi durum, biraz zaman geçtikten sonra çok yakın arkadaş olurduk mesela. O zaman da 'hiç göründüğün gibi değilmişsin, sıcakkanlıymış aslında' derlerdi. Bu durum dozu azalsa da hala devam ediyor. Arkadaş olabilmem için önce güvenmem gerekiyor. O insana kendimi tamamen açabilmem için onun baya çaba harcaması gerekiyor, zaman gerekiyor daha çok.  Bu yaşımda öğrendim ki  boğa burcu kadınının en büyük özelliklerinden biriymiş bu ; soğuk, kibirli görünmek ama karşısındakine güvendikten sonra arkadaşıysa en güvenilir dost olmak, sevgilisiyse tamamen bağlanmak. Bunu mesela küçükken bilseydim çok kafama takmaz 'amaan bunların hepsi burçtan' derdim ne güzel.

Bir de benim karakterimin temel taşını oluşturan'' kararlılık, dik kafalılık,  duygudan çok mantıkla hareket etme'' olayı var. Bir şeye karar verdikten sonra kolay kolay ondan dönemiyorum. Benim için bir şeyin orta yolu yok. Ya olacak ya da hiç olmayacak. Belirsizlik, arada kalmışlık, ayrılıp ayrılıp barışmalar huzursuz ediyor beni.
Birine aşık olunca da kim ne derse desin vazgeçemiyorum. Bazen imkansız olsa da ya da onla mutlu olamayacağımı bilsem de  tüm şartları zorlamak istiyorum. Sevip de bir araya gelememek, severken ayrılmak çok adaletsiz geliyor bana çünkü. Kendimi haksızlığa uğramış hissediyorum. Ayrılık fikri çok zor geliyor . Aşık olduğum birinden ayrılmak  fikrini katlanılmaz buluyorum. Ama bir kere ayrılığı kabullenip sindirdikten sonra hele de kafamda mantıklı bir düzene oturtabilmişsem onun da geri dönüşü olmuyor işte. Bilerek, planlayarak yapıyor da değilim bunu. Artık eskisi gibi olamaz, güvenemem fikrine çok inandığım için bir daha kolumu kıpırdatmak içimden gelmiyor. Çoğu zaman uzaktan üzülüyorum ama bir yandan da istemiyorum. Çünkü zamanında çok sevmiş, güvenmiş, bitmesin diye uğraşmışım.Yine de bitmiş. Soğuyorum bir anda. Çok değer verdiğim, güvendiğim insanlar ben o kadar uğraşmışken gidince o uğruna her şeyi yapabilecek kadar büyük olan sevgim de bitiveriyor. Hele işin içine entrikalar, kıskandırma çabaları, basit basit oyunlar kurnazlıklar girdiğini öğrenince her şey bitiyor içimde, gözümden düşüyor bir anda. Bazen ben bile şaşırıyorum bu değişime. Öyle keskin ki tanımayan anlayamaz belki.
Bunlar da boğa burcu kadınlarının çoğunda varmış!
Bundan sonra tanıştığım insanlara boğa burcu kadını özellikleri broşürü bastırıp vereceğim. Okusunlar hazırlıklı olsunlar. Gitmeye, terk etmeye, üzmeye, aldatmaya, aptal yerine koymaya kalkmasınlar. Tüm burçlar affeder ama boğa kadını affetmez bilsinler:)

PS: Boğa kadınının en uyumlu olduğu erkek oğlak erkeği. Ben bizzat fark ettim. Hayata bakışınız, kararlılığınız, dik kafalılığınız, sanata merakınız, bazen pesimistliğiniz, muhalif yönünüz, tutkulu oluşunuz,sadakatiniz,güvenme ihtiyacınız, okuduğunuz kitaplar, dinlediğiniz müzikler, siyasi görüşleriniz bile neredeyse aynı oluyor çoğuyla. Görür görmez hoşlanıyorsunuz. Tabi araınızda çekim olmazsa iyi arkadaş da olabilirsiniz, neden olmasın. Çok iyi anlaştığınız erkeklere sorun bir çevrenizde ya oğlak, ya akrep ya da boğadırlar. 

Yorumlar

  1. cenazeni bilmem ama düğününe ikizler gelir :D:D

    YanıtlaSil
  2. boğa ikizlerin düğününe gidecek gibi görünüyo ama :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fransız kadınları epilasyon yapmaz

la vie d'Adele

Deniz Feneri - Virginia Woolf